Hunting Instagramable Photos at Wanagiri Hidden Hills, Bali


Wanagiri Hidden Hills became a popular tourist attraction in social media, this tour provides stunning natural scenery. This tour has many places you can use as photo material, from swings, bird cages, boat-shaped viewing post, and more. The tour also overlooks Buyan Lake and Tamblingan Lake.

Throughout 2017, Wannagiri Hidden Hill is on the rise. The reason is of course because this tourist attraction has a charm of beauty that can make anyone who sees feeling hypnotized and fall in love.

For those who visit this place, you can also rent a boat to Lake Buyan. Wanagiri Tour is crowded to hundreds of people during the holidays. Admission price to Wanagiri Hidden Hill tours is only Rp.10.000 per person. Located at Jl.Munduk, Wanagiri, Sukasada, Buleleng, Bali. Vacation to this place is perfect for those of you who are looking for instagramable photos.
Wanagiri Hidden Hills wisata yang sedang populer di sosial media, wisata ini memberikan pemandangan alam yang sangat memukau.Wisata ini mempunyai banyak spot yang bisa kamu gunakan sebagai bahan foto, mulai dari ayunan, sangkar burung, gardu pandang yang seperti perahu, dan masih banyak lagi.Wisata ini juga menghadap Danau Buyan dan Danau Tamblingan. . Untuk yang berkunjung ke tempat wisata ini, kalian juga bisa menyewakan sebuah kapal laut untuk menuju Danau Buyan.Wisata Wanagiri ini dikunjungi sampai ratusan orang pada saat hari libur.Harga tiket untuk masuk ke wisata Wanagiri Hidden Hill ini hanya Rp.10.000 per orang.Wisata ini berada di Jl.Munduk,Wanagiri, Sukasada, Buleleng, Bali.Liburan ke tempat ini sangat cocok untuk kamu yang mencari foto yang instagramable. . sumber : citizen6.liputan6.com indonesia360.net 20092017.1.4 . #indonesia360#indonesia360net #JelajahIndonesia#info#informasi#liburan#Wanagiri#anakhits #Indonesia#Indonesiatimur#seputarIndonesia#Indonesia#Nusantara#indonesiakeren #harustau#tahukahanda #fyi #tahukahkamu #info #follow4follow
A post shared by indonesia360.net (@indonesia360net) on

No comments:

Post a Comment